lørdag den 8. juni 2013

Flot vejr og hyggetid

Dagene er rendt stærk de sidste dage, men sikke et dejligt vejr det har været :) Kunne nu ellers også godt bruge noget regnvejr, så der ikke skal vandes så meget, men pyt solskin er nu dejligt :)
Og så til lidt godt nyt.. Min Roma tomat er genopstået! Troede ellers ikke på at jeg havde reddet den da den klaskede helt sammen efter mit redningsforsøg. Men sørme om ikke toppen stod op og så pæn ud da jeg kiggede ud i bryggerset i går :) De nederste blade er døde og blev pillet af, men der er allerede nyde skud på vej så den skal nok blive fin igen :)

Lidt hyggebilleder...


Stolt Kavaler

Et kig til fiskene
Fiskene i havedammen hygger sig rigtigt og er blevet så tillidsfulde at vi nu kan håndfodre dem fra broen :) Super hyggeligt :)

Hygge ved bålet
Vi sluttede dagen af med hygge ved bålet, med tilhørende bålmad :)

God søndag til alle :)

1 kommentar:

  1. Roma tomater havde jeg også sidste år. De modnede meget sent her.
    Bålet er bare det bedste, både for voksne og børn.

    PS. der er vejledning hos http://bloghjlp.blogspot.dk/
    til at afmelde bogstavkode for kommetarer

    SvarSlet